سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

اخبار

مراسم اختتامیه و مرحله نهائی داوری و اعلام نفرات برتر سومین دوره رویداد ملی فرش آپ برگزار شد

شامگاه چهارشنبه 29 آذرماه 1402 به همت مرکز شتاب دهنده تخصصی سرای نوآوری فرش ماشینی در تالار غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان مراسم اختتامیه و داوری نهایی و اعلام نفرات برتر سومین رویداد ملی فرش آپ برگزار شد.

مهندس عباس مسلمی نژاد مدیر کمیته رسانه و اطلاع رسانی ای رویداد با اعلام این خبر گفت: سومین دوره رویداد ملی فرش آپ امسال نیز با حضور پر شور ایده پردازان و علاقه مندان در حوزه دانش و صنعت فرش ماشینی کشور و با حمایت حامیان مادی و معنوی این رویداد بویژه شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان و مجریان این رویداد بزرگ در سرای نوآوری فرش ماشینی با برنامه ریزی های انجام شده از اوایل مردادماه امسال با شکوه و تلاش و نظم خوبی اجرا شد.

ایشان افزود: در آخرین مرحله داوری سومین رویداد ملی فرش آپ رقابت جدی و نفس گیر 7 تیم راه یافته به مرحله فینال در حضور هیات محترم داوران و تیم منتورینگ، مسئولین محترم کشوری و استان و شهرستان،ریاست و هیات رئیسه محترم دانشگاه، استادان، دانش پژوهان، کارآفرینان، صاحبان صنایع و سرمایه گذاران، همکاران ارجمند و دانشجویان عزیز از دانشگاههای سراسر کشور برگزار و سه تیم برتر این دوره معرفی شدند.

در ابتدای این مراسم دکتر میثم عرب زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان ضمن عرض خوش امدگویی به کلیه حضار محترم و شرکت کنندگان در این رویداد از تلاشهای علمی سرای نوآوری فرش ماشینی قدردانی نموده و افزود برگزاری سه دوره رویداد فرش آپ در این واحد دانشگاهی بیانگر عزم و اراده محوری همکاران علمی این دانشگاه بر دانش بنیان بودن فعالیتهای کار آفرین دوشادوش صنعت و جامعه می باشد.

دکتر علی عرشی دبیر اجرائی سومین رویداد ملی فرش آپ نیز با تشریح عملکرد 5 ماهه کمیته های اجرائی ، علمی و داوری این رویداد از حضور همه شرکت کنندگان و حامیان مادی و معنوی این دوره قدردانی نمود.

دکتر منصوری دیاری رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی و رئیس کمیته داوران سومین رویداد ملی فرش آپ نیز با قدردانی از حمایت و حضور مسئولین محترم کشوری و استانی و شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل و صاحبان صنایع ؛ کارآفرینان، سرمایه گذاران و مدیریت و استادان و همکاران و دانشجویان محترم دانشگاه روند سه مرحله داوری این رویداد را تشریح نمود.

در پایان این برنامه از تلاشهای کمیته محترم داوران، حامیان مادی و معنوی و کلیه شرکت کنندگان و نفرات برتر این دوره تقدیر بعمل آمد.

: 361 - : 1402/09/30 - : 307
1402/09/30