سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

اخبار

بازدید مشاور عالی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از سرای نوآوری فرش ماشینی

بازدید آقای مهندس سید نظام الدین طباطبایی مشاور عالی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از سرای نوآوری فرش ماشینی

صبح روز سه شنبه 28 دیماه 1400 آقای مهندس سید نظام الدین طباطبایی از بخش ها و مراکز سرای فرش ماشینی بازدید و در نشستی صمیمی به گفتگو با رئیس و مسئولین بخشهای مختلف این سرا پرداخت.

آقای دکتر منصور دیاری رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی در این دیدار ضمن عرض خوشامدگویی به آقای مهندس طباطبائی و تکریم از شخصیت و جایگاه علمی و اجرائی والای آقای مهندس طباطبائی در صنعت کشور حضور این شخصیت ارزنده را برای کاشان و دانشگاه آزاد اسلامی فرصت مغتنم برشمرده و به تشریح اهداف و عملکرد سرای نوآوری فرش ماشینی و نقش و جایگاه آن در دانشگاه و صنعت فرش ماشینی کشور پرداختند.

در ادامه این نشست آقای مهندس طباطبائی با بیان پیشینه عظیم نساجی در شهرستان کاشان، عملکرد صنایع در این منطقه را بسیار ممتاز ارزیابی کردند. ایشان ضمن تشکر از برگزاری رویداد فرش آپ خاطرنشان کرد؛ نیاز امروز صنایع، ارائه ایده های نو و خلاقانه است که می تواند ضامن بقای صنعت فرش ماشینی باشد.

همچنین ایشان با بازدید از بخش های مختلف سرا، از تجهیزات و دستگاه های متنوع آزمایشگاه مرکز تحقیقات تجلیل کردند و اطمینان دادند که در آینده این مرکز به دیگر شرکت های فرش ماشینی در سراسر کشور خدمات فنی عرضه کند. در پایان آقای دکتر دیاری ریس سرای نوآوری فرش ماشینی، گزارشی از فعالیتها و رویدادهای آینده سرای نوآوری فرش ماشینی را تشریح نمودند

: 199 - : 1400/10/29 - : 1919
1400/10/29