سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

اخبار

دکتر میثم عرب زاده در رویداد فرش آپ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان توجه صاحبان صنایع و مسئولان به مهارت دانشجویان را خواستار شد و افزود: فرصت های شغلی خوبی در آینده نزدیک پیش روی نسل جوان کشور بوده که لازمه آن داشتن مهارت و تخصص است.

میثم عرب زاده در اختتامیه نخستین رویداد ایده شو فرش آپ که با حضور مسئولان، دانشجویان، صاحبان صنایع در تالار غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد ضمن خوش آمدگویی به میهمانان این رویداد و تشکر و قدردانی از مسئولین و مدیران سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه اظهار کرد: مهارت آموزی در کنار آموزش از اهداف طرح پویش در دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی در این همایش با اشاره به اهداف طرح پویش (اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان) گفت: با توجه به انعقاد تفاهم نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی و اتاق بازرگانی این طرح زمینه تعاملات اجتماعی دانشجویان را فراهم می آورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: اکنون بیش از 4 هزار و 600 دانشجو و بیش از هزار و 500 دانش آموز در مجتمع مدارس سمای این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

عرب زاده توجه صاحبان صنایع و مسئولان به مهارت دانشجویان را خواستار شد و گفت: فرصتهای شغلی خوبی در آینده نزدیک پیش روی نسل جوان کشور بوده که لازمه آن داشتن مهارت و تخصص است، بر این اساس طرح پویش زمینه های حضور دانشجویان را در صنعت همزمان با تحصیل فراهم میکند.

: 189 - : 1400/09/30 - : 2037
1400/09/30